lunes, 7 de diciembre de 2015

Boas Lumiñ@s!

Hoxe comezamos nova semana, e como tod@s sabedes, esta é especialmente curta grazas á ponte de Decembro

A pesar de que ata o Mércores non volvemos á clase, non temos tempo para moito xa que seguimos ó pe do cañón con traballos, exames, preparando presentacións (que saíremos expertas en isto jajajaja)...


Agora vamos presentarnos, as que esta semana estamos ao cargo deste blog:





Eu son María Rivas, vivo en Burela e teño 24 anos. Son unha persoa tranquila e moi cariñosa. Gústame moito leer, coser, estar cos amigos, pero sobre todo, os nenos/as. 














Eu son Raquel Blas, vivo en Cervo e teño 22 anos. Son unha persoa moi risueña, e, aínda que non o demostre demasiado, moi cariñosa. Gústame salir cos amigos, cantar, o fútbol e sobre todo, desde fai 2 anos, encantame estar coa miña afillada, Leire.









Tanto María, como eu, Raquel, estamos encantadas de esta semana poder contarvos todo o que facemos na clase. 

Sólo queda despedirnos, e desexarvos que o pasedes moi ben os días que quedan de ponte, pero, non vos olvidedes do examen do Xoves de Autonomía!





Ata o próximo día Lumiñ@s!!!!! 




No hay comentarios:

Publicar un comentario