lunes, 28 de septiembre de 2015

un pequeno lume máis...

Bo día!
Chámome María, son de Ribadeo e teño 32 anos..casi 33...pero de esto...ni mu! :) e o único obxectivo que teño na vida e ser e facer feliz aos demais. Paso parte do meu día a día rodeada de pequenos/as picariños/as que me fan tremendamente afortunada, encántame o teatro, ao que adico gran parte do meu tempo, o resto..paso con unhas personiñas moi importantes para mín, os meus amig@s e Lola, unha cadela-persoa ca que comparto mil aventuras.




"Ahí te encontré, un héroe de otoño, un soñador..entre los locos"

3 comentarios:

  1. Encántame que os pequenos lumes estoupen en cores... ;)

    ResponderEliminar
  2. Que chuli tu fueguito, María. Muy tú.
    Y la canción, no la conocía. Gracias por compartirla.

    ResponderEliminar