lunes, 5 de octubre de 2015

Cucú...

Hola a todos e a todas!

Non hai mellor xeito de comezar unha semana (ou de rematar un luns) que facendo as presentacións dos pequenoslumes encargados da semana blogueira…así que, imos alá! Porque…
-       
  •     Eu vou a presentarvos a alguén que comparte 6h do día comigo…
  •       E eu vou a presentarvos a alguén que comparte 6h do día comigo…
  •        Eu vou a presentarvos a alguén que se senta ao meu carón…
  •        E eu vou a presentarvos a alguén que se senta ao meu carón…
  •        Eu vou a presentarvos a alguén a quen lle encantan os nenos e as nenas…
  •        E eu vou a presentarvos a alguén a quen lle encantan os nenos e as nenas…
  •        Eu vou a presentarvos a alguén que canto menos tempo ten máis cousa fai!
  •        E eu vou a presentarvos a alguén que canto menos ten máis cousas fai!


Sabedes quenes somos?
-   
  •         Ah! Eu vou a presentarvos a alguén que é morena e un cú inquedo…
  •        Ah! E eu vou a presentarvos a alguén que é morena e un cú inquedo…


En palabras doutro cú inquedo (tamén coñecido como "primeirolume")... Saudiños e moita saudiña… ;)


No hay comentarios:

Publicar un comentario